tisdag 13 september 2011

Ordlös Onsdag/Rutigt/Randigt ..



Rutigt/Randigt ..

18 kommentarer:

BP sa...

Där satt den!!! Ytterligare en så där underbar Pialotta bild. Hur gör du?????????

PS. Har faktiskt kikat igenom 3 000 bilder, som jag tog den här sommaren (jag vet att det är ingenting för ett proffs, som tar lika många under en dag) och har njutit av att hitta "min" amatör-favo till temat. Jag lägger kanske upp den imorgon... DS

B i r g i t t a sa...

Härligt perspektiv och djup Pialotta! Rand och ruta finns ju också med :)
Ha det gott - såg att K-stad hade varmast i Sverige häromdagen :)

bokhyllan sa...

Vackert! Fint djup i bilden med både randigt och rutigt.

Kerstin sa...

Härlig bild. Den ger mej barndomskänslor. Jag har vuxit upp vid en järnväg och det är många gånger som jag passerat över den för att komma till våran brygga.

Sandbergs Fotoblogg sa...

Härligt perspektiv i din bild och kanonbidrag till temat!

Eva Trillian sa...

Skönt foto. Man vill liksom vidare på spåret!

jonna d sa...

Väldigt fin bild och kanonbra perspektiv (du måste nästan ligga ner på rälsen när du tar detta).
//jonna d

Erik "Semlan" sa...

Härligt foto. Finns ett sug in i bilden. :-)
Lite frihetskänsla upplever jag också, eftersom jag har många Interrailsomrar i bagaget. ;-)
Det är något speciellt med järnväg som transportmedel.

Pialotta sa...

Låååååååååååååångt där borta bakom kröken ser jag ett ljus :) Just nu är det Fru Bäver som talar med behå under ögonen, hopsnörpt mun och med ett svagt skimmer av den blågula flaggan som sveper över ansiktet ;)
Tandimplantat (skruvarna) i överkäken med taggtråd Stygn) som stöd ... Livet är inte alltid nådigt just nu.. blir rädd för min spegelbild för det är Fru Bäver, inte jag som härskar i spegeln, ha,ha Tralla llalla ;)

Tina´s PicStory sa...

Cool stripes :)

Lena sa...

Absolut...en järnvägsräls. Fint djup och klara fina färger.

4U2 sa...

Härlig bild!Ja, ränderna går inte ur här! :)

Mona sa...

Härlig bild! Det finns ju massor av rutor och ränder runt omkring oss, fastän man normalt inte tänker på det.

Janne sa...

Vackert perspektiv, den blev ju randig både på längd och bredd.

Lena Abrahamsson sa...

Snygga linjer som suger in en i bilden, häftigt!

SigridfraEnget sa...

Just så! Ursnyggt!

tPix sa...

Underbar bild, precis i min smak!

Pysselfarmor sa...

Vilken underbar bild!

Djuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup i bilden
och väntar på att tåget poff*** ska dyka upp!

eller såååååååååååååå poff***

snart är du inte fru Bäver ;-)

Ha det bäst och håll ut!