tisdag 20 september 2011

En i mängden ..

Ordlös Onsdag/En i mängden ;)

11 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

3 är ju också en mängd och var och en blir ju en i mängden ;) Först blev jag lite konfunderad för man tänker ju gärna väldigt många om mängd :)
Hoppas du känner dig bättre när du slipper din taggtråd - sköt om dig!

Pialotta sa...

Gissa ni på hur jag tänker .... men det kan ju inte va så svårt alls ;)

Kerstin sa...

Jag ser en i mängden av alla joggare som finns i Sverige.

Aktiv bild som ger mej lite dåligt samvete. Jag som skulle cykla så mycket i somras.....

Ja, hjortron är gott. Färska med grädde eller varma med vaniljglass.Mums

Sandbergs Fotoblogg sa...

2 som cyklar och joggare!

Erik "Semlan" sa...

Jag tänker motion när jag ser ditt foto. :-) Joggaren är ensam där på parkvägen. Men han är inte ensam utövare... ;-)
Eller är det gångvägen som är en i mängden?

Lena sa...

Måste ju ha med motion att göra på något vis. Eller så är det cyklisten med vagnen som sticker ut i mängden. Klurigt!

Marianne sa...

Jag vet inte om jag tänker fel men en i mängden för mig behöver inte vara någon som sticker ut eller ser annorlunda ut. I mitt foto tänkte jag: Min bil står där nere och är en i mängden (det är inte den blå som sticker ut, min är silverfärgad). Här kanske du tänkt att han som springer skiljer sig från de som cyklar?

anemonen sa...

Japp två cyklister bland alla i vårt långa land.

Pialotta sa...

Min egen bild av bilden, En i mängden ..
Antingen att kvinnan drar på något eller det första jag tänkte på .. Två cyklar, en springer .. Det var en liten familj i motionsspåret.. I vagnen skymtade fram stora fikakorgen.. hur nu det går ihop ;)

Malys krok sa...

Den ene har tungt å dra på! Men ser ut til å være en sprek dame! -Margit-

Pysselfarmor sa...

Hmmm här var det färdigresonerat när jag kliver in ;-)))

men jag trodde allt att det var barn i den vagnen och inte stor fikakorg...
om jag tänker hur jag skulle ha tänkt om inte ni andra tänkt färdigt - hänger du med? Så skulle jag ha tänkt att alla är en i mängden av alla som cyklar eller joggar på en stig som slilngrar sig vackert genom en skog....