torsdag 22 september 2011

Fredagstema/Höst ...


Fredagstema/Höst ..





14 kommentarer:

Leena sa...

Vilka fina stövlar, det är nästan så man längtar efter regn för att kunna ha sådana! Det kanske skulle vara ett knep att bli gladare av regn ... och så att man kan ta fina bilder som dina vattendroppande bär.
Ha en fin fredag!

Pumita sa...

Med de gummistövlarna skulle jag också kunna steppa i alla pölarna! =) Fina är de allihopa men en guldstjärna till sista bilden.

Pysselfarmor sa...

Så läckra bilder som vanligt här, men jag undrar - sa Flundran - är det flera hos dig som har likadana stövlar eller har du förökat dem i Photoshop ;-))
Är det lilla barnbarnet som hjälper diga att köra bort löven?

Jah Hollis sa...

Fina höstmotiv, speciellt trehjulingen med lasten av höstlöv. :-)

Beppan sa...

Så ljuvliga höstbilder!! Den färgstarka sidan av denna årstid gillar jag!!

Skaparglädje sa...

Många härliga höstbilder i höstens olika väder. En riktig färgklick.
//Anne-Lie

4U2 sa...

Vackra bilder, gillar dropparna även om de står för regn!
Just det: glöm inte min utmaning efter kl 20:00, välkommen!

anemonen sa...

Sista bilden gillar jag. Inte illa med trädgårdshjälp. Jag förmodar att det går att tippa flaket. Ha en fin helg.

Lena sa...

Så underbara höstmotiv. Fint med löven på cykelflaket och himmel vilka söta stövlar:)

. sa...

Helt otroligt fina bilder!!! Du är ett PROFFS!!

Kramis, Jenni

BP sa...

Stövlarna tar jag direkt, läckra som bara den!!! Du tar alltid så himla balla bilder:-)

B i r g i t t a sa...

Vackra färger i dina höstlöv! Jag instämmer i vad BP skriver om dina bilder :)

På mina kvällsbilder använder jag inget filter (om jag inte vill göra människor otydliga). De är oftast SOOC (straight out of camera. Blir glad att du gillar dem :D
Du må tro maken kom hem med ett supergott vin efter ett studiebesök med forskarna här nere - kolla bloggen :)

Mimmi sa...

Här har du fångat hösten i ett nötskal... glada färgar... trista dagar... glada dagar ...vemodiga dagar .. allt som hösten innebär :)
kram/Mimmi

SigridfraEnget sa...

Vackert! Gillar mycket!