torsdag 15 september 2011

I Like/I Tiden ..




I Like .. I Tiden ..

Eftersom jag I Tiden just nu alltså endast kan
inta flytande/passerad/mosad föda ..
Måste jag gilla läget ;)


Så gillar jag ju den här mannen .. I Like ..


Jaså ser du inte vem det är .. Förstärker med
tydligare ögon ;) Nu då .. "Bonde söker fru"  som
har sina rötter i min stad... Kristianstad


Dagens skörd från växtriket .. I Like :)
Krossade/passerade tomater för min del ..
Inget trovärt tuggmotstånd I Tiden, tyvärr .. så himla goda.



Min underbara dotter kom med denna
svampskörden till mig idag ...
Så blev det fika som hon hade med sig..
Chokladpudding till kaffet :)
I Like ..







12 kommentarer:

Carpe Diem sa...

Kan bara hålla med, den bonden är spännande ;-)
Jamenvisst är min silikonapa cool. Inköpt på Åhléns.

Monica sa...

Gröten såg riktigt god ut, bönderna lämnar jag åt sitt öde;-)))
Ha det bra/Kram

BP sa...

I like dina balla läsglasögon
I like dina tomater med ett äpple "in disguise"
Din bonde gillar jag mindre - not my type;-)
Chokladpuddingen hoppas jag också,men jag tar svampskörden istället. Då är jag nöjd!!!

Svar: Du håller tummarna för mina två bästa vänner (41 och 44 år gamla) som både har drabbats av Mr C. De genomgår olika strålnings- och cellgiftsbehandlingar just nu. Den ena har hållit på t o från i 2 år (lunga, hjärna), R har nyligen fått tjocktarmscancer. Så nu vet du!

Beppan sa...

Finns mycket att gilla... Svamparna smörstekta på en macka skulle jag föredra just nu!

Gabriella sa...

Chokladpudding, den perfekta efterrätten för dig nu ju!:)
tur du kan uppskatta det lilla i vardagen nu( jag vet du har iof inget annat val) men jag tycker du är stark. Kram

ormbunke sa...

Med tiden kommer det ju att bli så mycket bättre. Men gröt med sylt är inte dumt. Haft strul med internet men nu hoppas jag det fungerar igen. Ha de gott. Kram. Anita

4U2 sa...

Fantastisk bild den med mannen bakom glasögonen!

Anonym sa...

Här bjuds det på mycket smarrigt.... Och den där bonden verkar ju alldeles superhärlig =)

Unknown sa...

Morrn Pialotta.

Det var många godsaker på en gång, plus fina bilder som vanligt.

Ha de bra, bli bättre.

Hasse A Norge

Mimmi sa...

Du använder de glasögon otroligt bra .. så bra man kan se igenom dom ;)
Det mesta av det du visade ...som gick att äta .. gillade jag också .. men inte gröten ;)
kram/Mimmi

Elisabeth sa...

Vilka härliga foton! Ha dé!

B i r g i t t a sa...

Den fikan hade jag också gärna varit med på :) Tomaterna ser för goda ut!