onsdag 10 augusti 2011

Onsdagstema/Hunger ..


Onsdagstema/Hunger..

Är du på Maxi eller någon annan butik och känner sug/hunger..
Kolla efter den här pizzan .. kanske står någon dam/herre
och demonstrerar den, som det gjordes då jag var på Maxi.
Riktigt mycket god för att vara
"Köpepizza" i vanlig matbutik. Inte fryst så inga
frysfläckar på den inte ;)
Vi köpte två (Vars en var tanken), men de är så
stora att det räckte gott att dela lika på en.

Riktig pizzasallad finns att köpa till
liksom mjuk vitlöksost för den som så önskar.

Jag kan rekommendera den, för jag gillade i alla fall 
denna "Utanförpizzeriapizzan". Om man nu inte
tvunget vill beställa på Pizzeria alltså ;)


Som grädde på moset kan man ju alltid
ta sig en kaffe och Kärleksmums .. 
Kanske man är mer Hungrig på gott i gott gott ;)


10 kommentarer:

Gunnel sa...

Blir riktigt sugen på kärleksmums nu, får nog fixa till några snart.

Gerda-Thyra sa...

Efter att ha tittat på dina bilder så känner jag en riktig HUNGER!

Erik "Semlan" sa...

Uj uj, lådor med fryst pizza. Det går bort totalt! Men så har jag flera pizzerior att välja mellan i närheten.
Men den där chokladrutan till kaffet ser smaskig ut. Kallar du den Kärleksmums? Jag "bara" slänger ihop en chokladkaka i långpanna. Så glasyren och kokosen.
Gillar ditt fikafoto, ett motiv du förädlat och utvecklat mycket eller hur? ;-)
Men jag måste säga att din pizza ser oväntat god ut... djupfryst pizza från Kalmar... (!?)
Jag lär mig nytt varje dag, he he. :-)

B i r g i t t a sa...

Läckert som tusan! Fina bilder Pialotta!
kram

SigridfraEnget sa...

Ble nesten litt hungrig av å se bildene

4U2 sa...

Blir rätt hungrig nu!

Kerstin sa...

Det kan vara riktigt gott med pizza ibland men just nu känner jag för en kopp kaffe och kärleksmums.

Lena Abrahamsson sa...

tack för tipset! dina bilder gör mig hungrig så här på kvällen..

ormbunke sa...

Hittar man en bra pizza i frysdiskaen föredrar jag den istället för pizzabagarens. Det riktigt vattnas i munnen.
Idag blev det en vinbärskaka på de sista röda vinbären. Det var inte så dumt det heller.Ha de gott.Kram. Anita

Pysselfarmor sa...

Pizza kan jag tänka mig så där 3 gånger per år ....din köpta ser väldans god ut - ser ut som den är frasig i kanterna och det gillar jag.

Jo du man kan säga att musen hörde mig inte för JAG var tyst som en mus ;-)
det märkliga var att den kom dit trots att belysningen var tänd och när blixten smällde av så satt den kvar! En konstig mus...men nu finns den inte mera och kan stjäla ost....köpte annan råttfälla ;-)
Jag är ganska så vig trots den övre medelåldern
;-)