tisdag 2 augusti 2011

Ordlös Onsdag/ Mitt färdmedel ..


Ordlös Onsdag/Mitt Färdmedel  ;)


15 kommentarer:

Pialotta sa...

Jag cyklar ju nästan alltid eller promenixar jag på mina fötter ;) Kunde blivit en betydligt mer Närgången bild, men jag har inte sett temat förrän i kväll (Tisdag)..

Bildgatan sa...

En populär och eftertraktad sak idag, många gillar att rusta upp gamla cyklar -för de är ju bäst. Du får vara rädd om denna.

Lena Abrahamsson sa...

Den är tillräckligt närgången tycker jag, rostig och fin :) tjusig bild!

Mona sa...

Härlig gammal cykel. Det ser ut som om sitsen är av riktigt läder. Ja, cykla är ett bra sätt att ta sig fram på.

LissenTo sa...

ett av de roligaste färdmedel jag vet. Den lilla flickan kommer fram i mej, ibland när jag trampar på och svischar nerför backar.
Är det så med dej också Pia-Lotta?

Solskenshälsning, från Lissen

bokhyllan sa...

Gammal, sliten och fin. Nostalgi. =)

Erik "Semlan" sa...

Gillar cykeln som färdmedel, man hinner med. :-)
Perfekt när man fotar också...
Precis som promenader, håller helt med dig. :-)

SigridfraEnget sa...

Fint bilde!

Edith och jag sa...

Vilken fin cykel du har och så fint du fotograferat den!
Maria

Pysselfarmor sa...

De är fina de där gamla cyklarna.....och tänk att jag cyklar också - åker inte bara motorcykel ;-)

Laila sa...

Om den cykeln kunde prata...
Undra vad den varit på för äventyr?

Anonym sa...

Vilken underbar bild!
Det är MYCKET hög "vill ha faktor" på den cykeln!

anemonen sa...

En grann en med patina det gillar jag.

Lisa sa...

Ja vad spännande det hade varit att se genom "cykelns ögon" vilka platser den rullat förbi.

Jane sa...

Mysig bild på din cykel! Hoppas hitta min cykel någonstans i buskarna där cykeltjuven slängt den ... den var ju egentligen inget att ha, rostig och utan växlar ...