söndag 7 augusti 2011

Smartphoto.se, en bra lösning för dina foto :)


Skaffa dig ett konto med dina uppgifter på Smartphoto http://www.smartphoto.se

Jag lovar dig att du kan få hur mycket glädje
som helst av dina foton.
Ett bra Tips.. ge bort personliga fotopresenter.

I dagarna fick jag ett paket från Smartphoto :)
Smartphoto.se är en fotosida som förut varit mer känd som
ExtraFilm, men nu bytt namn.


Jag har beställt Fotoböcker, canvastavlor och fotoposters
tidigare där och alltid varit riktigt nöjd med deras produkter.
Dessutom finns det en hel del annat du kan beställa med dina foton.
Det finns ofta mycket bra erbjudanden och
är du med i Facebook, så finns det stor anledning

Där kan du se olika erbjudanden och ta del av
deras nyhetsflöde.

Denna gången skapade  Smartphoto en Postertavla 
från ett av mina favoritfoto som jag laddade upp.

Här kan du klicka dig in och se vilka möjligheter du
har att välja på .. finns från 20X30 och uppåt.
Direktlänk till just Postertavla på lättviktskiva.

 Postern är monterad på en lättviktskiva 
vilket ger den en härlig känsla.
Dessutom med fotopapper av hög kvalité.
Det följer med upphängningsanordning som är lätt att montera.
 Följ de enkla instruktionerna på sidan ..
Inom några dagar kommer paketet.
Som sagt jag har alltid blivit nöjd, men de har garanti
för blir du inte nöjd så kan du göra om det helt gratis.

Nu har jag monterat och nu finns lille Elias i svart/vitt på
en vägg i mitt datorrum tillsammans med andra foton
på mina barnbarn. Så småningom ska jag beställa
likadana fotoposters på de andra barnbarnen oxså :)


Jag blev nöjd igen och jag tror du oxså blir det.

8 kommentarer:

Sickan sa...

Vilken fin och mysig bild! Mitt i prick! :)

Jenny sa...

Så fin bild och va fint det blev på Din vägg!!!

Kram, Jenny

Gabriella sa...

Den bilden är jättefin, det vet du om att jag tycker:)

Anette sa...

Mysigt med en sån där fotovägg! Har funderat på att göra canvastavlor, men en sån där poster kanske är ett alternativ. /Anette

Nina sa...

Du har verkligen fångat den funderande blicken över hur ringarna fungerar. Bäst att inte störa när han klurar ;)

Anonym sa...

Det verkar vara en bra lösning till att hänga upp foto, om man nu inte alltid vill ha canvastavlor. Fin bild på lillkillen! Maggie

B i r g i t t a sa...

Ska genast surfa dit - tack för tipset!

Lina sa...

Gud så fin! är riktigt sugen på en canvas. :) mina gick ganska snabbt att få hem! hoppas du får innan helgen :)