måndag 29 april 2013

Elias hos oss i Helgen ...



Helgbilden ... visa med minst en bild ...
Tja, jag har svårt att bara visa en bild, så det blir ett antal :)

Som sagt i förra inlägget så var vi barnpassare till Lilleman Elias
i helgen ...
Full rulle både Lördag & Söndag, massor med bilder blev det som vanligt.
Visar ett fåtal här på vår lille charmör 2 år och 2 månader nu.


- Det här var spännande när Farfar blåste såpbubblor :)



På söndagen gick vi på promenad till vår Tivolipark med Ankedammen
och lekplatsen i centrum :)


Liten kille ut i stora världen :)



Inte så ofta jag själv blir med på bild så ..


- Ser du farmor, här är jag ...


- Tja, jag åker väl på magen ner då ..


- Hittade en kompis ... slå på trumman bror ...


- Jaha, är det så där man gör ...


- Tar väl mig uppåt då ..


- Här är en massa kul att kolla på ..



4 kommentarer:

Violen sa...

Ljuvliga bilder! Går inte att se sig mätt på dem! Vilken liten charmknutte! Lyckliga ni som får ta hand om honom ibland!

Marit Johansson sa...

Det där är bilder som visar ren glädje, riktigt härligt att se!

BP sa...

Tack för den fina promenaden sett med Elias ögon! Han är ju ursöt den grabben och jag tycker att han blir mera "vuxen" för varje gång du lägger upp bilder på honom.

PS. Å att du är vacker har jag ju redan sagt ett antal gånger. DS.

Eva Trillian sa...

Inte svårt att förstå att du inte kan ha bara en bild på en sådan trevlig dag :) Tack för att vi fick följa med på promenad :)