måndag 10 oktober 2011

Fototriss/Personligt ..


Fototrissar/Personlig/Personligt :)

För mig personligen gillar jag personliga solglasögon, eller ja..
Solglas över huvud taget, finns ett antal hemma hos mig.
Ett litet antal kan du se här, om jag skulle visat alla
så hade jag fyllt hela bordet ;)


Det är säkert ingen hemlighet att Kaffe för mig
är en Personlig dryck som jag allra helst föredrar ;)

Personlig rekvisita finns alltid till hands ..


Men att jag gillar personliga smycken (armband/halsband ..
Det visste du kanske inte :)


Så får det bli och så är det :)

20 kommentarer:

Anonym sa...

Perfekt triss! Gillar bilden på armbanden, eftersom jag också är galen i armband. Många fina där!

jonna d sa...

En superbra och personlig triss.
//jonna d

4U2 sa...

Vi samlar väl alla på något? Fin triss!

Mia sa...

Härlig triss! :)

Maria Lundmark Hällsten sa...

Och jag blev sugen på kaffe när jag såg översta bilden...måste ta mig en kopp. Fina bilder!

Erik "Semlan" sa...

Att du samlade på personliga armband/halsband hade jag ingen aning om. :-)
Att du gillar kaffe och har en del solglasögon vet nog många som besökt din blogg några gånger. ;-)
Blev ju en snygg personlig triss. Jag gillar ditt mittenfoto. :-)
Kommer att tänka på låten "Bakom mina solglasögon". ;-) Den kanske du hört?
Ha en skön vecka och tack för din kommentar hos mig.

Paul Crnic sa...

Snygga bilder

Anonym sa...

Jag har en svärson som köper solglasögon i parti och minut. Din triss är härlig! :)

Lena sa...

Jättesnygga personliga bilder. Att det kom lite solglasögon och kaffe förvånade inte...det är liksom ditt signum. Men smyckena överraskade lite:)Fina!

Monica o Jacob sa...

Härligt, kaffe och solbrillor visste jag men inte att du hade så mycket bling bling;-)))
Bra tris, ha en skön måndagkväll
Kram

Marja sa...

Fin och personlig triss. Men oj, vad många solglasögon du har. Du hinner väl knappt använda alla.

Linnea sa...

Roligt med alla solglasögon! Har fullt upp med att hålla reda på ett par. Smyckeskrinet gillar jag. fin triss!

Åke Blomqvist sa...

Fint trissat! Kul sammanstatt! Trevligt när någon lägger ned lite energi på sina bilder.

. sa...

WOW, så läckra smycken Du har samlat på Dej! Precis i min smak!!!

Men snälla...HUR MÅNGA solbrillor HAR du egentligen?? *skrattar gott!*

Kanonfina bilder i alla fall!
Kramis!

Anna-Lena Beckman sa...

Fint komponerad triss

Gunvor sa...

Jättesnygga bilder som alltid här! Men oj va många solbrillor du har.Jag tror att jag äger två eller tre par.
Dina smycken gillar jag. Älskar blingbling.
Kanonbra personlig triss!
Hoppas allt är bra därnere i Skåneland och att snön inte kommit än.Ha de!

Anni sa...

Och en personlig färgskala har du - konsekvent och Pialottig!

Anneli Esséus sa...

Visst är kaffe livets dryck, utan det vore det katastrof ju!
Och dina smycken faller faktiskt mig också i smaken, fina!

Anonym sa...

kaffe, smycken och solglasögon, helt i min stil! tummen upp! Härlig triss!

Jah Hollis sa...

Bra variant på veckans tema. Fina bilder.
Själv jobbar jag för mycket i Kristianstad nu och hinner knappt kolla bloggar längre. Beträffande Willie Nile så finns det en hel del att kolla på Youtube.