torsdag 20 oktober 2011

Alla barnbarnen I Like :)


I Like alla barnbarnen :)
Från Elias 7 månader 3 veckor till Rasmus 20 år .. det är grejer det :)

Rasmus/Ralle/Rasse  20 år..

Ralle kom först.. 
Mormors stora hjärtegryn/Lycka :)


Lillasyster Sanna/Sanni :)
Fina .. fina Sanni  18 år..


Så kom lilla Tuva "Luva" 3 år
verkligen efterlängtad och speciell/härlig unge i prinsessklänning :)




 Coolingen Wilmer som har ett ordföråd
som en 5-åring, fast han bara är 2½ :)

Morfars Tekniker/Mekaniker ;)




 Så kan jag presentera Olivia 1 år 3½ månad ..
Solstrålen & Lillsessan  som strålar mot hela världen :)




Elias/Lias lilleman i gänget 7 mån 3veckor ..
Hjärtegrynet med det stora smilet för det allra mesta :)

Här är han verkligen fundersam.. kallas det Lego eller Duplo ;)



Lyckan är att livet gett mig så många underbara barnbarn :)
Inte alla som "blivit med barnbarn".

I Like ..

8 kommentarer:

Beppan sa...

En härlig samling - och så fina foton på dem dessutom! Ingen dålig "efterrätt"!

Har själv tre....

Unknown sa...

Morrn.

Stolt morfar, säger att barn och barnbarn, är jättebra.

Ha de bra.

Hasse A Norge

PS Många fina bilder.

Charlotta sa...

Härligt porträttgalleri!

Gabriella sa...

Härliga bilder och mycket kärlek:)fint skrivet.

4U2 sa...

Förstår din lycka! Undrar vad framtiden har för mig vad gäller den frågan :)

BP sa...

Wow!!! Det har du gjort bra;-) Ja inte du direkt men...
Rasmus är helt min typ, då jag gillar killar med långt hår å hans blick...
Du kan vara stolt över dina fina barnbarn. Klart att du "like" dom, ja du "love" dom nog!
Kul att du lägger upp så många personliga bilder på bloggen. Modigt!

PS. Du undrade för några dagar sedan hur jag ser ut. Är inte lika modig som du (å jag har ju inte en fotoblogg heller) men jag kan säga som så att Gärdsmygen kände igen mig direkt när vi träffades vid Fotografiska i Stockholm för några veckor sedan. Frågade henne hur hon visste att det var jag. Hon svarade: Dina glasögon. DS.

SigridfraEnget sa...

Vilka skatter!

B i r g i t t a sa...

Vilken härlig skara! Du leder med två :) Jag har fyra 17, 6, 5 och 3 år.
17-åringen sover över här just nu och hon har sjungit och spelat för mig idag. Laddar precis upp en låt till youtube :)
Underbara bilder på din fina skara Pialotta!
kramkram