tisdag 6 december 2011

Ordlös Onsdag/Veckan som gick ..



Ordlös Onsdag/Veckan som gick .....

22 kommentarer:

Pialotta sa...

Vad jag minns av veckan är en hel del, men ett foto är det i Ordlös Onsdag .. så det får bli min Amaryllis som just slagit ut i full blom under veckans gång :)

Annemor sa...

Blomstret din også? Min hvite gjør det.

Vores have sa...

Hejsa.
Rigtig flot blomst.
Ønsker dig en god onsdag.
/Hanne Bente

Anonym sa...

Vilken vacker amaryllis du har, hoppas den är lika fin till jul!

Annelie Esséus sa...

Min har också slagit ut, visst är dom superfina? Jag som alltid tyckt att det var en riktig kärringblomma, hahahahahaha, och nu älskar jag dem!

Jodå, vi har varit på restaurang ett par gånger under den gångna veckan...

Ingrid sa...

Nu får man njuta av julblommorna, här sprider en hyacint väldoft i hela lägenheten. Jag vet att en del inte gillar, eller tål dem, men jag uppskattar den väldigt mycket.

Kram och må så gott!

anemonen sa...

De är vackra och håller länge så man kan glädjas åt dem en bit in på vårkanten. Vackert foto.

Rejen sa...

Flot blomst, de er så smukke...;D

Anni sa...

Så där har du suttit i veckan, med din kaffekopp i handen, musik i öronen och näsan i blomman ...

Lena sa...

Åh så vacker!

Eva Trillian sa...

När amaryllisarna börjar slå ut så är det, tveklöst, snart jul :-)

Hanna sa...

Köpte ingen amaryllis i år, men nu när jag ser din ångrar jag mig. De är bra vackra!

Erik "Semlan" sa...

Amaryllis blommar länge. :-)
Ser vacker ut. En ståtlig blomma.
Ha en fortsatt fin vecka.

judotter sa...

Lyckliga du!!!

Kerstin: sa...

Visst är det härligt när amaryllisen blommar. Det är ju en så vacker blomma. Passa på och njut!

BP sa...

Vilken vacker blomma... men du - jag saknar den obligatoriska kaffekoppen bredvid;-)

Millemilla sa...

Amaryllisen min
kommer også snart.
Fint bilde!

Ha en fin onsdagskveld!

Birgitte sa...

En dejlig blomst og så vidunderlig fin farve.

LissenTo sa...

Här hemma hos mej blommar nu tre hyacinter i olika rum. Får se om jag köper en lika fin amaryllis som din.

Ha en fin vecka. // Lissen

Charlotta sa...

Så vacker!

Pysselfarmor sa...

Röd amaryllis är vacker!

Kicki sa...

De är så fina utslagna...mina är fortfarande i knopp!