onsdag 30 januari 2013

I Like vädret utan snö på gator & trottoarer ..


I Like/Fototema Den 31 Januari ...

Äntligen så gott som snöfritt i min stad/Kristianstad
och jag behöver inte oroa mig för hala trottoarer .....
Jag kan gå ut var dag på mina promenader utan panik :)

Mina ben har varit ostadiga redan innan snön kom av någon anledning
som jag inte riktigt själv kan svaret på.
De senaste dagarna har det gått riktigt bra igen 
och ingen är gladare än jag för det :)










Visar ett litet axplock från min promenad den 30 Januari.
Inget solskensväder ... ganska så blåsigt o ruggigt, men 6 grader varmt :)
Med Mobilen i min hand :)

7 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Tack för en trevlig promenad i din stad Pialotta! Gillar den fina varma tonen i dina bilder - lite gyllene över den :)
Hoppas det osäkra i benen försvinner (själv har jag ont av artros i tår och fingrar).
Sköt om dig - kram!

Beppan sa...

Kul att få följa med på din promenad! Bilder som visar att vårt land är väldigt avlångt.....

Meta sa...

så fina bilder från en vacker stad. Synd bara att de fäller de fina träden( finns väl anledning antar jag)Hoppas verkligen att din balans blir bättre!
Ha en fortsatt fin vecka.
Kram Meta

akson sa...

Jag kan bara hålla med dig om att det är skönt att snön är borta!
För min del kan jag vara utan snön! Den är bara i vägen!
Tack för din fina bilder från residensstaden!!

anemonen sa...

Trevlig promenad i din stad. Visst är det skönt att slippa all snön. Tack för turen.

BP sa...

Samma här. Instämmer helt med dig. Hatar både is och snö! Just nu älskar jag regn och fyra plusgrader!
Å tack för runtvandrigen i din fina stad!

Malys krok sa...

Åja!Det beste er snøfritt! Fine bilder fra din by! -Margit-