lördag 9 juni 2012

Ordlös Lördag/Rörigt ;)


Ordlös Lördag/Rörigt ;)

8 kommentarer:

Fru Vallmo sa...

Hej,
vilka vackra färger, den här röran gör intryck! Cool fotat!

BP sa...

Här skrattar jag för jag ser ju att det är rörigt i containern. Sedan föreställer jag mig vilken röra innehållet i alla dessa burkar kunde ha åstadkommit om det hade hamnat i en gryta.
Japp, här eggas min fantasi:-)

Hanna sa...

Här hoppas jag att det är rätt sorts röra, att det bara är konservburkar i den containern. Ska det sorteras så ska det ;0) Härlig färgklick blev det också!

Fröpåsen sa...

Vilken snygg röra!

ormbunke sa...

Härlig röra men också farlig. Nu skall vi ju inte äta konserver. Undrar var det blir nästa gång. Ha de gott i helgen. Kram.

Marit Johansson sa...

Ja det där ger ett rörigt intryck men när man tänker efter är det ju ordning och reda eftersom dom ligger där dom ska ligga :)

juanna sa...

Minst sagt färgrik röra!!

Anitas Blogg - Malta sa...

Roligt, färgstarkt och rörigt men vilken ordning iallafall ;-)