måndag 21 maj 2012

Måndagstema .. Feminint.


Feminint.. vad kan väl vara mer
  Feminint än att sitta o kissa som kvinna ;)

Fler bilder som uppfattas som Feminint hittar du här :)



Här sitter den sköna damen helt ogenerat och tittar ut över ...


Wanås Slottsägor ..

Vi tog en tur dit i söndags för att kolla både "Vanligt" o Konstfolk  i vimlet
av en massa människor, då det var premiär för Nya konstbegivenheter.
Helt gratis denna dag i fina vädret .. där finns en härlig, stor skog som
är helt underbart att strosa runt i .. upptäcka olika konstverk om man är uppmärksam :)

Eller bara "Vara" med medhavd kaffekorg i gröngräset :)


15 kommentarer:

Cecilia Artista sa...

Den härliga skulpturen känner jag igen! Undrar om det inte är Lena Lervik som gjort den.

Wanås skulle jag gärna vilja besöka. Finns nog mycket fint att njuta av där!

BP sa...

Hahaha!!! Skrattade gott åt din tolkning i ettan. Fick t o m titta två gånger och undrade om det var "the real thing";-) Tack för den du! Världens roligaste tolkning.
Å tack också för den härliga sommarmiljön du bjuder på!

Ezter sa...

Vilken kul figur!

Aud sa...

Herlig kandidat til dagens tema :-D
Ha en flott uke.

Birgitte sa...

Godt med humor i denne fine feminine skulptur ;-)

Malys krok sa...

Den var virkelig GOD! Sannelig et feminint innlegg! -Margit-

SigridfraEnget sa...

Vilken härlig staty

juanna sa...

Vacker omgivning och kul med sittande dam som kissar!

Annemor sa...

Den statuen så jeg for ikke så lenge siden. I et innleg fra samme slått.
Like morsom denne gangen også :-)
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/05/21/mandagstema-41/

LissenTo sa...

Men vilken vacker plats att vandra runt i. Statyn oväntad och jag gillar den :-)

Kram på dej.

Ha en fin vecka. // Lissen

Pysselfarmor sa...

ja det är en "annorlunda" staty.....absolut feminint att sitta så
;-)

Mona sa...

Hahaha, först trodde jag att kvinnan var levande. Vilken härlig staty! Kommer ihåg en gång när jag satt mig vid kanten av en stig. Vi hade inte träffat på människor på evigheter och jag skulle ju bara... snabbt. Helt plötsligt dök en joggare upp från ingenstans. "Jag ska inte titta" ropade han medan han sprang förbi.

Mariane sa...

Det er bare pragtfuldt at sidde og se på de spændende billeder som du har sat op her. Jeg troede et øjeblik at det var dig der sad og "kissad" hehe.. Flotte billeder

Nett sa...

Mern gud vilken underbar bild (staty).. *gillar*

HansHB sa...

Hehe, - et herlig, feminint bidrag dette innlegget!
Ha en flott kveld!