lördag 7 april 2012

Ordlös Lördag/Påskafton ..


Nytt Fototema/Ordlös Lördag/Påskmat :)

8 kommentarer:

SigridfraEnget sa...

Å! Vilken tårta!

Marja sa...

Mums... vilken härlig Pavlovatårta!

juanna sa...

O varför blev inte jag bjuden???
Maräng, grädde, jordgubbar o kiwi - vilken härlig blandning! O det smakar gott!

Monica o Jacob sa...

Tar gärna en smakbit;-)
Ha en skön påskdag, här skiner solen men det är -7 ;-(
Kram

Bildgatan sa...

Vilken underbar tårta kivi och jordgubbar kan inte sitta bättre, både i gommen och runt magen.

Marit Johansson sa...

Ja det där var en fin och säkert god påsktårta, jag tar gärna också en bit!

BP sa...

Tårtan är ett konstverk! Å även om jag inte är en sötis så tar jag gärna en bit den här gången:-)

Misswhatsit sa...

Vilken härlig påsktårta! Jag blir riktigt sugen på att baka tårta:)
Tittade bara in för att önska dig en fortsatt GLAD PÅSK så här på sluttampen av helgen.