onsdag 20 juli 2011

Ordlös Onsdag/Människor i Fokus ..


12 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Så de har hittat till stränderna också - inte fel med lite flöjtspel i solandet :)
kram

Pialotta sa...

Kiviks Marknad 2011 .. De här flöjtspelande killarna är riktigt härliga att höra på :)

Mona sa...

Vilket härligt ställe att stå och spela på. Om det bara är bra musik och dom inte spelar för länge så kan det vara skönt med lite musik till pickniken.

Kerstins foto sa...

Jag gillar de där flöjtspelarna, ett trevligt inslag i vår tillvaro. Fin bild på dom, skönt med havet i bakgrunden.
Nej, jag var inte med på segelbåten, båtar är inte min grej. Jag älskar havet, men bara att sitta vid, inte att vara ute på det. ;)

Ingrid sa...

Vilken härlig bild, de är verkligen i fokus!

Tack för din kommentar hos mig och ha en riktigt fin dag.

Della sa...

Lite annorlunda "setting" för flöjtspelarna. Är mest van att se dem på stan.

Erik "Semlan" sa...

Flott foto du tagit på grabbarna med sina flöjter. Snyggt med havet bakom dem. Många som lockas till Kivik under marknaden... En liten stund med panflöjt är helt okej. :-)
I Stockholm har vi ett gäng som ofta står på Drottninggatan och spelar "El Condor Pasa" och andra "pan-hits". Det kan bli för mycket, kan jag tycka. Repertoaren kan bli lite enahanda.
Tack för din kommentar.

Eva sa...

Rolig bild! Härligt med musik på stranden! Tack för din kommentar hos mig.

/Eva

Ordlös Onsdag sa...

Tack för Din medverkan i Ordlös Onsdag!
Vi har så kul när vi sitter här och tittar runt på alla fina tolkningar av veckans tema.

Varma sommarhälsningar: SoF och tPix!

Bildgatan sa...

Tycker om din bild och önskar att jag skulle ha mer tid (prioritering) att sitta och lyssna. Kan tänka mig tonerna tillsammans med vinden och havet - vackert.

LissenTo sa...

Vad trevligt det ser ut. Bästa jag vet när musik spelas och man kan sitta och mysa. Gärna med lite fika till också, eller hur :-)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Lissen

anemonen sa...

Fina bild som vanligt hos dig. Härligt med musikanter lite spontant som jag tror det här är.