söndag 21 januari 2024


 đŸ’– HallĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ .



 

21 Januari 2024

Tiden springer pĂ„  alldeles för fort, igĂ„r var det min födelsedag igen.

Gott och vÀl ett Är har sprungit ivÀg sedan jag upplevde en förskrÀcklig tid

i mitt liv. Operationer i ansiktet Àr inget roligt och tar tid, om det nu nÄgonsin blir bra

i mitt Ă„terstĂ„ende liv 👂👃😕

VĂ€ntar pĂ„ ytterligare sömnad och dĂ€rmed försköning 😇

Absolut inget jag önskar nÄgon.. Att ha solat mycket i sitt liv bÄde pÄ sandstrÀnder och solarier, ger mej rysningar I Tiden.

Nu hoppas jag verkligen snart pĂ„ besök till LĂ€kare för att höra vad som ska göras och speciellt NÄR?

Är sĂ„ down och sĂ„ trött pĂ„ detta nu 😔😕


2 kommentarer:

SynnĂžve. sa...

Tycker du har blivit sÄ fin i ansiktet nu. TÀnk pÄ vad du gÄtt igenom.
Hoppas du börjar blogga igen. Kram.

Anonym sa...

Tack, men nej det mĂ„ste fixas till.🙏