lördag 25 augusti 2012

Magisk Dunderkur ?


Var i City igår för att köpa ny Magisk cream för att ge
mitt lilla face o jag en sammetslen känsla av Magi ;)
En burk med vanlig vit dagcream & en burk med något lite nyans av brunton.
Revita Lift från Loreal ... visst blir man påverkad av reklamen på Tv :)

En gång om året köper jag Diors Lippumper .. ja, den varar
exakt ett år och då använder jag den 1 ggr/per dag ungefär.
Tycker den passar mina läppar och ger en något Magisk känsla av välbefinnande.
Den är inte precis i pris med min plånboksekonomi,
 men vad gör man inte för lite Magi :)

Visst ja... det skulle vara ORDLÖST ... tänkte inte på det ;)
Blir jag underkänd nu? Det går att fixa till om så skulle va :)

Här på Lördagstemat kan du se fler Magiska bilder.

13 kommentarer:

Annemor sa...

Kjennes i alle fall magisk ut :-)
Ha en flott kveld.
Mormor

Lena sa...

Kanske har det en magisk effekt. Annars känns det vär i alla fall fräscht och skönt hoppas jag.

Linnéa sa...

Äsch iblan kan man bara inte vara tyst. Fuskar jämt genom att berätta direkt i en kommentar. Ja, sådana där burkar behövs. Ska ut o kolla efter ditt märke.
Trevlig helg på dig!

Violen sa...

Man kan ju alltid hoppas på magisk effekt av skönhet på burk!
För min del är det OK med din kommentar, mänskligt att glömma bort sig.

Fru Vallmo sa...

;), Jag känner det igen, man vill gärna förklara hur man tänker! Skulle vara roligt om du kunde avgöra om det är en magisk produkt.

ormbunke sa...

Man måste tro på det man gör så blir det bra. Ha det gott.

Stare Ström sa...

Hoppas nu att den nya krämen har en magisk verkan! Oftast måste man skriva en förklaring direkt i kommentarerna, så orden i det ordlösa kan inte spela så stor roll.

Marit Johansson sa...

Haha.. jättebra tolkat med din bild på föryngringskrämen, roligt att du glömde bort dig men ändå lät det stå kvar, klart man får vara lite olydig ibland! :)

juanna sa...

Du blir godkänd!!
Visst är det magi i föryngringskräm - i alla fall för tillverkaren!!

llh sa...

Hehe ibland kan man bara inte hålla sig tyst. Tur att du ordade lite för mig fåkunniga förresten :) Jag blir magiskt påverkad, om inte av reklam så av dig och dina krämer. Dags att bli lite silkeslen kanske och så ska jag kolla om lippump är vad det låter som :) Hoppsan inte är jag direkt ordlös jag heller ;)

Erika sa...

Tror man på saker och ting i alla fall föryngringskräm så blir det nog så också. Allt är naturligtvis inte skräp, men det är nog få krämer som håller det som lovas.
Man kan alltid testa och se om det yngre återkommer. :)

Kram och vinkelevink.

Mona sa...

Ibland glömmer man bort sig, men utmaningarna är ju inte på blodigt allvar. Visst vill vi tro på magin och nog kan det ibland vara värt att betala bara för känslan. För visst känner man sig annorlunda efter att ha använt t ex en lyxig kräm!

Mariane sa...

Wow.. Det er flot - jo det er stor magi når man går igennem disse produkter ;) Tak for dit besøg på min side ( Vikingspil i Frederikssun) :)